• sita2225

Phatcamp helpt jonge talenten hun dromen na te jagen als onderdeel van Masters of Amsterdam

Vijf Amsterdamse jongeren van 14 tot 24 jaar jagen hun dromen na in een dertig dagen missie van Masters of Amsterdam. Masters of Amsterdam is een initiatief van gemeente Amsterdam en sportmarketing en events bedrijf SportsGen. De jongeren hebben op het begin van hun avontuur een eigen, uitdagende missie geformuleerd in music, sports, gaming, business, food, fashion of creation en gaan daar gedurende dertig dagen intensief mee aan de slag. Bij het volbrengen van hun missie krijgen ze hulp van Masters: ervaren, Amsterdamse professionals die hun expertise inbrengen en delen.


De interactie tussen de Master en de talenten (de ‘masters in opleiding’), hun gesprekken, de leermomenten, de successen en de pijnlijke tegenvallers zijn allemaal te volgen op Instagram via @masters_nl.


Phatcamp mag bij dit project twee van de talenten begeleiden: Finn en Donna. 15-jarige Finn heeft als droom om professioneel e-sporter te worden. Zijn doel deze dertig dagen is om de Ziggo e-battle te winnen en zo bij Ajax terecht te komen. Donna is 18 jaar en zij is filmmaker en producer. Haar doel is om een short film te schrijven, produceren en regisseren.


Phatcamp is in dit proces betrokken bij de coaching van de talenten om eerste professionele stappen te zetten. Daarnaast begeleiden we ze in de day to day samen met SportsGen, E-sports management Bundled(Finn) en videoproductie partij Freshmen Media (Donna) om hun dertig dagen missie te realiseren.

14 views0 comments

Recent Posts

See All