top of page

Social Challenge - Trendwatching

Time is TBD

|

Location is TBD

In een periode waarin veel bedrijven hun strategie, processen en identiteit nog eens grondig onder de loep nemen, werpen wij aan de hand van verschillende event gerelateerde ontwikkelingen een blik in een glazenbol en stellen we ons eigen trend en adviesrapport op!

Registration is Closed
See other events

Time & Location

Time is TBD

Location is TBD

About the event

Nu onze industrie stil ligt is er voor veel bedrijven een tijd van bezinning aangebroken. Een periode waarin ze hun strategie, processen en identiteit nog eens grondig onder de loep nemen. In de afgelopen maanden hebben we gemerkt dat juist in deze periode de grotere festivalorganisaties der aarde open staan voor frisse input om te zorgen dat ze in de toekomst sterker en als een (maatschappelijk) verbeterdere versie van zichzelf voor de dag kunnen komen.

Het leek ons daarom wel tof om onszelf te buigen over de volgende social challenge. Wij willen namelijk met behulp van jullie als nieuwe generatie powerhouses als DGTL STRAF_WERK en Pleinvrees gaan adviseren in waar de eventdoelgroep en werknemers van de toekomst behoefte aan hebben. Aan de hand van verschillende actualiteiten en trends nemen we een kijkje in een glazenbol op verschillende eventgerelateerde gebieden om vervolgens ons eigen trend en advies rapport op te stellen wat bedrijven ook daadwerkelijk kunnen gebruiken om strategische afwegingen mee te maken.

Share this event

bottom of page